Belisol Antwerpen kan rekenen op sterk staaltje leiderschap
Zaakvoerder – Belisol Belisol AntwerpenOp 1 september 2021 sloeg Nathalie Van Gompel een nieuwe weg in en startte ze als nieuwe zaakvoerster van Belisol Wommelgem en Brasschaat.
Op 1 september 2021 sloeg Nathalie Van Gompel een nieuwe weg in en startte ze als nieuwe zaakvoerster van de Belisol-showrooms in Wommelgem en Brasschaat. Met een bagage aan managing skills, organisatietalent en strategisch inzicht, is deze onderneemster vastberaden om van dit Belisol-verhaal een succesverhaal te maken.
Nieuw avontuur
Nathalie kan teren op de nodige leiderschapskwaliteiten die ze ontwikkelde tijdens een jarenlange en succesvolle carrière bij Proximus. “Ik heb mijn werk altijd met hart en ziel gedaan, maar stilaan nam de kriebel om zelf te gaan ondernemen het over.” Het idee om het corporate leven achter zich te laten en om directer en meer op korte termijn impact te genereren sprak haar al enkele jaren enorm aan. Toen ze zag dat er een overname-aanbod bij Belisol was, is de bal aan het rollen gegaan. “Het idee om met een eigen team iets uit te bouwen en succes te boeken, klonk als muziek in mijn oren. Ik nam contact met de directieleden van Belisol en we planden een eerste gesprek in. Daarmee was het startschot van een nieuw avontuur gegeven.”
Teamwork
Een Belisol-showroom runnen doe je uiteraard niet alleen. Nathalie is ervan overtuigd dat ze met het haar team medewerkers mooie successen zal boeken. Ze wil in de toekomst inzetten op een verdere professionalisering met een sterk menselijke focus. “Belisol is meer dan een offertegenerator; mensen kopen nog steeds van mensen. Daarom vind ik een onderling vertrouwen binnen het team zo belangrijk. Medewerkers die op elkaar ingespeeld zijn en van elkaar kunnen leren, over de verschillende disciplines heen: die synergie is voelbaar voor de klanten en zal uiteindelijk de klanttevredenheid alleen maar ten goede komen.”
Samen sterk
En net dat teamwork was wat Nathalie ook zo aansprak in Belisol als franchise-organisatie. Geen bikkelharde concurrentiestrijd, maar kennis en ervaring uitwisselen tussen de zaakvoerders van de verschillende verkooppunten. “Meer hoofden weten meer en door te leren van elkaars ervaringen, ontstaan er nieuwe inzichten en passende oplossingen. En ik ben verheugd nu deel te mogen uitmaken van dit verhaal.”